Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 30.05.2023 |
Номери | № 3136-IX |
Ідентифікатор | 3136-20 |
Стан | Чинний |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
10.12.2023 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2023 р., № 76, стор. 8, стаття 268 | |
02.10.2023 | Введення в дію | |
31.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2023 р., № 65, том 1, стор. 15, стаття 3642, код акта 119188/2023 | |
18.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 142 | |
02.07.2023 | Набрання чинності | |
01.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 14 | |
30.05.2023 | Прийняття |
Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року)
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № XX ст.268)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № X ст. 62 із наступними змінами):
1) статтю 1 викласти в такій редакції:
"Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) аудіовізуальна комерційна комунікація - реклама в аудіовізуальних медіа, а саме зображення із звуком або без нього, яка створюється для прямого або опосередкованого просування особи, ідеї та/або товару та розповсюджується за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами. До форм аудіовізуальної комерційної комунікації, зокрема, належать пряма реклама (рекламні ролики), спонсорство, телепродаж та розміщення товару (продакт-плейсмент);
2) афілійована особа суб’єкта у сфері аудіальних чи аудіовізуальних медіа - будь-яка юридична особа, що має істотну участь у суб’єкті у сфері аудіальних чи аудіовізуальних медіа або в якій такий суб’єкт має істотну участь, або з якою такий суб’єкт перебуває під спільним контролем третьої юридичної або фізичної особи;
3) виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами;
4) внутрішня реклама - реклама, що розміщується всередині будинків, споруд, у тому числі в кінотеатрах і театрах під час, до і після демонстрації кінофільмів та вистав, концертів, а також під час спортивних заходів та спортивних змагань, що проводяться у закритих приміщеннях, крім місць торгівлі (у тому числі буфетів, кіосків, яток), в яких може розміщуватися інформація про товари, що безпосередньо в цих місцях продаються;