Документ 3136-IX, введенно в дію від 02.10.2023 року.
Поточна редакція — Прийняття від 30.05.2023
( Остання подія – Введення в дію, відбулась 02.10.2023 )

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року)
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 30.05.2023
Номери 3136-IX
Ідентифікатор 3136-20
Стан Чинний

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
10.12.2023 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2023 р., № 76, стор. 8, стаття 268
02.10.2023 Введення в дію
31.07.2023 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2023 р., № 65, том 1, стор. 15, стаття 3642, код акта 119188/2023
18.07.2023 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 142
02.07.2023 Набрання чинності
01.07.2023 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 14
30.05.2023 Прийняття


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року)

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № XX ст.268)

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законів України:

1. У Законі України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № X ст. 62 із наступними змінами):

1) статтю 1 викласти в такій редакції:

"Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

1) аудіовізуальна комерційна комунікація - реклама в аудіовізуальних медіа, а саме зображення із звуком або без нього, яка створюється для прямого або опосередкованого просування особи, ідеї та/або товару та розповсюджується за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами. До форм аудіовізуальної комерційної комунікації, зокрема, належать пряма реклама (рекламні ролики), спонсорство, телепродаж та розміщення товару (продакт-плейсмент);

2) афілійована особа суб’єкта у сфері аудіальних чи аудіовізуальних медіа - будь-яка юридична особа, що має істотну участь у суб’єкті у сфері аудіальних чи аудіовізуальних медіа або в якій такий суб’єкт має істотну участь, або з якою такий суб’єкт перебуває під спільним контролем третьої юридичної або фізичної особи;

3) виробник реклами - особа, яка повністю або частково здійснює виробництво реклами;

4) внутрішня реклама - реклама, що розміщується всередині будинків, споруд, у тому числі в кінотеатрах і театрах під час, до і після демонстрації кінофільмів та вистав, концертів, а також під час спортивних заходів та спортивних змагань, що проводяться у закритих приміщеннях, крім місць торгівлі (у тому числі буфетів, кіосків, яток), в яких може розміщуватися інформація про товари, що безпосередньо в цих місцях продаються;

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх