Про захист прав споживачів | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 10.06.2023 |
Номери | № 3153-IX |
Ідентифікатор | 3153-20 |
Стан | Набирає чинності |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
01.01.3000 | Набрання чинності | |
11.12.2023 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2023 р., № 78, стор. 11, стаття 276 | |
31.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2023 р., № 65, том 1, стор. 86, стаття 3648, код акта 119278/2023 | |
19.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 143 | |
07.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 15 | |
10.06.2023 | Прийняття |
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № XX ст.276)
Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, які виробляють, продають товари чи харчові продукти, виконують роботи чи надають послуги, встановлює права споживачів, а також визначає механізми їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) автоматизована система перевірених продавців - інформаційна система, яка є складовою частиною Єдиного державного веб-порталу для споживачів у сфері електронної комерції та містить інформацію про суб’єктів електронної комерції;
2) аналогічні товари - товари, які мають максимально подібні споживчі властивості, зокрема функціональні, якісні та технічні;
3) безоплатно - звільнення споживача від оплати будь-яких витрат, понесених суб’єктом господарювання для відновлення належної якості товару, зокрема вартості матеріалів, праці, перевезення, послуг поштового зв’язку;
4) виконавець - суб’єкт господарювання, який виконує роботи (надає послуги);
5) виробник - суб’єкт господарювання, який виробляє товар/харчовий продукт або заявляє про себе як про виробника товару/харчового продукту чи про виробництво такого товару/харчового продукту на замовлення, розміщуючи на товарі/харчовому продукті та/або на упаковці чи в супровідних документах, що передаються разом з товаром/харчовим продуктом споживачу, своє найменування (ім’я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб’єкта господарювання, або який імпортує товар/харчовий продукт;
6) дистанційний договір - договір, укладений без одночасної фізичної присутності суб’єкта господарювання і споживача, з використанням виключно засобів дистанційного зв’язку, у тому числі електронного, до та під час його укладення;