Про лобіювання | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 23.02.2024 |
Номери | № 3606-IX |
Ідентифікатор | 3606-20 |
Стан | Чинний |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
01.01.2025 | Введення в дію | |
15.04.2024 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2024 р., № 18, стор. 55, стаття 77 | |
23.03.2024 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 61 | |
21.03.2024 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2024 р., № 27, стор. 9, стаття 1725, код акта 123703/2024 | |
14.03.2024 | Набрання чинності | |
13.03.2024 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 10 | |
13.03.2024 | Набрання чинності окремими положеннями | |
23.02.2024 | Прийняття |
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2024, № XX ст.77)
Цей Закон визначає правові засади лобіювання в Україні.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) бенефіціар - іноземна держава, фізична, юридична особа або група таких осіб, у комерційних інтересах яких здійснюється лобіювання;
2) договір про надання послуг з лобіювання (далі - договір лобіювання) - правочин, вчинений у письмовій формі, відповідно до якого суб’єкт лобіювання здійснює лобіювання на замовлення клієнта в комерційних інтересах бенефіціара;
3) клієнт - іноземна держава, фізична, юридична особа або група таких осіб, яка уклала договір лобіювання з суб’єктом лобіювання у своїх комерційних інтересах чи в комерційних інтересах іншого бенефіціара;
4) комерційний інтерес - грошові кошти чи інше майно, особисті переваги, пільги, інші вигоди матеріального чи нематеріального характеру, які особа отримає чи може отримати в межах провадження господарської діяльності після впливу (спроби впливу) на об’єкт лобіювання в результаті прийняття (видання) нормативно-правового акта, внесення до нього змін, втрати чинності (скасування) нормативно-правовим актом, який є предметом лобіювання, або в результаті утримання від таких дій;
5) конфлікт інтересів під час лобіювання - суперечність між комерційними інтересами бенефіціарів суб’єкта лобіювання, інтересами чи правами суб’єкта лобіювання та його обов’язками, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість суб’єкта лобіювання під час здійснення ним лобіювання;
6) лобіювання - діяльність, що здійснюється з метою впливу (спроби впливу) на об’єкт лобіювання в комерційних інтересах бенефіціара (за винагороду, що отримується прямо або опосередковано, та/або з оплатою фактичних витрат, необхідних для її здійснення) або у власних комерційних інтересах особи та стосується предмета лобіювання;