Документ 3606-IX, вводиться в дію від 01.01.2025 року.
Поточна редакція — Прийняття від 23.02.2024
( Наступна подія – Введення в дію, відбудеться 01.01.2025 )

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про лобіювання
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 23.02.2024
Номери 3606-IX
Ідентифікатор 3606-20
Стан Чинний

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
01.01.2025 Введення в дію
15.04.2024 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2024 р., № 18, стор. 55, стаття 77
23.03.2024 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 61
21.03.2024 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2024 р., № 27, стор. 9, стаття 1725, код акта 123703/2024
14.03.2024 Набрання чинності
13.03.2024 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 10
13.03.2024 Набрання чинності окремими положеннями
23.02.2024 Прийняття


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про лобіювання

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2024, № XX ст.77)

Цей Закон визначає правові засади лобіювання в Україні.

Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

1) бенефіціар - іноземна держава, фізична, юридична особа або група таких осіб, у комерційних інтересах яких здійснюється лобіювання;

2) договір про надання послуг з лобіювання (далі - договір лобіювання) - правочин, вчинений у письмовій формі, відповідно до якого суб’єкт лобіювання здійснює лобіювання на замовлення клієнта в комерційних інтересах бенефіціара;

3) клієнт - іноземна держава, фізична, юридична особа або група таких осіб, яка уклала договір лобіювання з суб’єктом лобіювання у своїх комерційних інтересах чи в комерційних інтересах іншого бенефіціара;

4) комерційний інтерес - грошові кошти чи інше майно, особисті переваги, пільги, інші вигоди матеріального чи нематеріального характеру, які особа отримає чи може отримати в межах провадження господарської діяльності після впливу (спроби впливу) на об’єкт лобіювання в результаті прийняття (видання) нормативно-правового акта, внесення до нього змін, втрати чинності (скасування) нормативно-правовим актом, який є предметом лобіювання, або в результаті утримання від таких дій;

5) конфлікт інтересів під час лобіювання - суперечність між комерційними інтересами бенефіціарів суб’єкта лобіювання, інтересами чи правами суб’єкта лобіювання та його обов’язками, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість суб’єкта лобіювання під час здійснення ним лобіювання;

6) лобіювання - діяльність, що здійснюється з метою впливу (спроби впливу) на об’єкт лобіювання в комерційних інтересах бенефіціара (за винагороду, що отримується прямо або опосередковано, та/або з оплатою фактичних витрат, необхідних для її здійснення) або у власних комерційних інтересах особи та стосується предмета лобіювання;

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх