Документ 3642-IX, чинний від (не визначено*).
Поточна редакція — Прийняття від 23.04.2024
( Остання подія – Набрання чинності, відбулась 16.08.2024 )

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 23.04.2024
Номери 3642-IX
Ідентифікатор 3642-20
Стан Не визначено

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
16.08.2024 Набрання чинності
06.08.2024 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2024 р., № 29, стор. 7, стаття 204
27.05.2024 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2024 р., № 46, стор. 20, стаття 2819, код акта 124815/2024
22.05.2024 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 104
17.05.2024 Набрання чинності окремими положеннями
16.05.2024 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 36
23.04.2024 Прийняття


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2024, № XX ст.204)

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законів України:

1. У Законі України "Про вищу освіту" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № XXXXX ст. 2004 із наступними змінами):

1) у частині першій статті 1:

доповнити пунктом 111 такого змісту:

"111) індивідуальна освітня траєкторія здобувача вищої освіти - персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача вищої освіти, що ґрунтується на виборі здобувачем вищої освіти освітніх програм, суб’єктів освітньої діяльності, що їх реалізують, форм і строку здобуття освіти, освітніх компонентів. У вищій освіті індивідуальна освітня траєкторія включає, зокрема, послідовність здобуття освітніх кваліфікацій, академічну мобільність, визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти тощо. Індивідуальна освітня траєкторія формується здобувачем вищої освіти з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду";

пункти 12 і 14 викласти в такій редакції:

"12) кваліфікація - визнана закладом вищої освіти або іншим суб’єктом освітньої діяльності у сфері вищої освіти та засвідчена документом про вищу освіту сукупність визначених освітньою програмою та здобутих особою компетентностей (результатів навчання)";

"14) кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі - кредит ЄКТС) - одиниця вимірювання обсягу навчального навантаження здобувача вищої освіти, необхідного для досягнення визначених (очікуваних) результатів навчання. Обсяг одного кредиту ЄКТС становить 30 годин. Обсяг навчальних занять в одному кредиті ЄКТС навчальної дисципліни становить не менше 10 годин для початкового рівня (короткого циклу) та першого (бакалаврського) рівня, не менше 8 годин для другого (магістерського) рівня та третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня вищої освіти за денною або дуальною формою здобуття вищої освіти. Розрахункове навчальне навантаження здобувача вищої освіти протягом одного навчального року за денною або дуальною формою здобуття вищої освіти становить 60 кредитів ЄКТС";

доповнити пунктом 151 такого змісту:

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх