Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 02.07.2015 |
Номери | № 577-VIII |
Ідентифікатор | 577-19 |
Стан | Чинний |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
28.10.2015 | Набрання чинності | |
28.08.2015 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2015 р., № 35, стор. 1727, стаття 341 | |
19.08.2015 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 151 | |
07.08.2015 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2015 р., № 60, стор. 11, стаття 1951, код акта 77890/2015 | |
29.07.2015 | Набрання чинності окремими положеннями | |
28.07.2015 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 134 | |
02.07.2015 | Прийняття |
Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № XX ст.341)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Закону України "Про звернення громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № XX ст. 256 із наступними змінами) такі зміни:
1. Статтю 5 викласти в такій редакції:
"Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 231 цього Закону.
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).