Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 15.07.2021 |
Номери | № 1689-IX |
Ідентифікатор | 1689-20 |
Стан | Чинний |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
02.09.2024 | Редакція, підстава – 3869-IX | поточна редакція |
31.03.2023 | Редакція, підстава – 2849-IX | попередня редакціявідкрито зараз |
01.12.2021 | Редакція, підстава – 1871-IX | попередня редакція |
19.11.2021 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2021 р., № 47, стор. 13, стаття 383 | |
07.11.2021 | Редакція, підстава – 1767-IX | попередня редакція |
07.11.2021 | Набрання чинності | |
20.08.2021 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2021 р., № 64, стор. 41, стаття 4012, код акта 106546/2021 | |
14.08.2021 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 157 | |
07.08.2021 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 149 | |
15.07.2021 | Прийняття | перша редакція |
Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2021, № XX ст.383)
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ XXXXXX від 22.09.2021
№ XXXXXX від 05.11.2021
№ XXXXXX від 13.12.2022}
Цей Закон визначає засади надання електронних публічних послуг, публічних послуг, комплексних електронних публічних послуг, автоматичного режиму надання електронних публічних послуг.
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) автоматичний режим надання електронної публічної послуги (далі - автоматичний режим) - надання електронної публічної послуги програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем, без додаткового опрацювання суб’єктом надання електронної публічної послуги у режимі реального часу або з відкладальною умовою на підставі заяви (звернення, запиту) суб’єкта звернення, у тому числі поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг);
2) електронна публічна послуга - послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту);
3) електронне відображення інформації, що міститься у документах, - відображення інформації, що міститься у документах, сформоване засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі Єдиним державним веб-порталом електронних послуг) у порядку, встановленому законом або актом Кабінету Міністрів України;
4) електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або кваліфікований електронний підпис, створені відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги";
5) комплексна електронна публічна послуга - електронна публічна послуга, у результаті якої суб’єкту звернення на підставі однієї заяви (звернення, запиту) на отримання декількох електронних публічних послуг одним або декількома суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг або в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг) надаються декілька електронних публічних послуг;
6) публічна послуга - юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення;