Редакції документа —
Увага!
Документ 1689-IX, попередня редакція — Редакція від 31.03.2023, підстава — 2849-IX
Це не поточна редакція документу! Перейти до поточної — редакція за 02.09.2024р.

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 15.07.2021
Номери 1689-IX
Ідентифікатор 1689-20
Стан Чинний

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
02.09.2024 Редакція, підстава – 3869-IX поточна редакція
31.03.2023 Редакція, підстава – 2849-IX попередня редакціявідкрито зараз
01.12.2021 Редакція, підстава – 1871-IX попередня редакція
19.11.2021 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2021 р., № 47, стор. 13, стаття 383
07.11.2021 Редакція, підстава – 1767-IX попередня редакція
07.11.2021 Набрання чинності
20.08.2021 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2021 р., № 64, стор. 41, стаття 4012, код акта 106546/2021
14.08.2021 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 157
07.08.2021 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 149
15.07.2021 Прийняття перша редакція


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2021, № XX ст.383)

{Із змінами, внесеними згідно із Законами
XXXXXX від 22.09.2021
XXXXXX від 05.11.2021
XXXXXX від 13.12.2022}

Цей Закон визначає засади надання електронних публічних послуг, публічних послуг, комплексних електронних публічних послуг, автоматичного режиму надання електронних публічних послуг.

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

1) автоматичний режим надання електронної публічної послуги (далі - автоматичний режим) - надання електронної публічної послуги програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем, без додаткового опрацювання суб’єктом надання електронної публічної послуги у режимі реального часу або з відкладальною умовою на підставі заяви (звернення, запиту) суб’єкта звернення, у тому числі поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг);

2) електронна публічна послуга - послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту);

3) електронне відображення інформації, що міститься у документах, - відображення інформації, що міститься у документах, сформоване засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі Єдиним державним веб-порталом електронних послуг) у порядку, встановленому законом або актом Кабінету Міністрів України;

4) електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або кваліфікований електронний підпис, створені відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги";

5) комплексна електронна публічна послуга - електронна публічна послуга, у результаті якої суб’єкту звернення на підставі однієї заяви (звернення, запиту) на отримання декількох електронних публічних послуг одним або декількома суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг або в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг) надаються декілька електронних публічних послуг;

6) публічна послуга - юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення;

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх