Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 13.07.2023 |
Номери | № 3227-IX |
Ідентифікатор | 3227-20 |
Стан | Чинний |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
04.01.2024 | Редакція, підстава – 3505-IX | поточна редакція |
29.12.2023 | Набрання чинності | |
14.12.2023 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2023 р., № 84, стор. 14, стаття 305 | |
01.09.2023 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2023 р., № 73, стор. 23, стаття 4165, код акта 119707/2023 | |
29.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 152 | |
29.07.2023 | Набрання чинності окремими положеннями | |
28.07.2023 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 19 | |
13.07.2023 | Прийняття | перша редакціявідкрито зараз |
Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № XX ст.305)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про оцінку впливу на довкілля" (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № XX ст. 315 із наступними змінами):
1) частину першу статті 2 доповнити пунктом 6 такого змісту:
"6) під час здійснення оцінки впливу на довкілля уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган проводить консультації щодо звіту з оцінки впливу на довкілля з іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень з питань, що стосуються довкілля. Порядок проведення консультацій з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо оцінки впливу на довкілля та врахування результатів таких консультацій при прийнятті рішення щодо можливості здійснення планованої діяльності встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища. Такі консультації проводяться у письмовій та/або електронній формі протягом строку громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля. У разі ненадання зауважень та пропозицій протягом визначеного строку для консультацій вважається, що зауваження та пропозиції відсутні. Інформація, надана органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування в рамках консультацій, визначених цим пунктом, вноситься уповноваженим органом до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля протягом одного робочого дня після завершення строку громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та оприлюднюється засобами Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля";
2) абзац другий частини першої статті 3 викласти в такій редакції:
"Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії проти України під час дії воєнного стану, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України";
3) у статті 4:
частини другу - шосту, дев’яту і десяту викласти в такій редакції:
"2. Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планованої діяльності (із зазначенням органу, номера та дати їх прийняття) оприлюднюються шляхом розміщення на веб-сайті Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля із зазначенням дати офіційного оприлюднення документа, адресної розсилки згідно з абзацом п’ятим частини десятої цієї статті, а також шляхом оприлюднення на офіційних веб-сайтах районних державних адміністрацій та на офіційних веб-сайтах і дошках оголошень органів місцевого самоврядування територіальних громад, що можуть зазнати впливу планованої діяльності. З цією метою уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган надсилає документи та інформацію, зазначені у цій частині, відповідним районним державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування не пізніше наступного робочого дня з дня їх надходження або видачі, а районні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування оприлюднюють їх не пізніше наступного робочого дня за днем їх отримання. Районні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування можуть додатково оприлюднювати документи та інформацію, зазначені у цій частині, в інший спосіб, що разом з іншими способами інформування гарантуватиме доведення інформації до відома мешканців відповідних адміністративно-територіальних одиниць.