Редакції документа —
Статус редакції невизначено.

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про дошкільну освіту
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 06.06.2024
Номери 3788-IX
Ідентифікатор 3788-20
Стан Чинний

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
01.01.2025 Редакція, підстава – 4059-IX попередня редакція
01.01.2025 Введення в дію
29.10.2024 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2024 р., № 42, стор. 2, стаття 258
26.07.2024 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2024 р., № 65, стаття 3895, код акта 125836/2024
19.07.2024 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 146
07.07.2024 Набрання чинності
06.07.2024 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 74
06.06.2024 Прийняття перша редакціявідкрито зараз


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про дошкільну освіту

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2024, № XX ст.258)

Верховна Рада України визнає дошкільну освіту обов’язковою первинною складовою освіти впродовж життя.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування повинні сприяти розвитку закладів дошкільної освіти як осередків, що забезпечують становлення людини з перших років її життя, формування людського капіталу та сталий розвиток суспільства і держави.

Цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади функціонування системи дошкільної освіти з метою забезпечення цілісного та всебічного розвитку дитини шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок і компетентностей.

Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

вихованці - діти, які здобувають дошкільну освіту;

державний стандарт дошкільної освіти (далі - державний стандарт) - документ, що містить перелік і опис згрупованих за освітніми напрямами результатів навчання і компетентностей, які набуваються вихованцями впродовж здобуття дошкільної освіти;

доступність дошкільної освіти - сукупність гарантованих прав і можливостей для їх реалізації з урахуванням індивідуальних особливостей, потреб і можливостей кожної дитини у здобутті дошкільної освіти;

дошкільна освіта - процес і результат всебічного розвитку, виховання, навчання, соціалізації дітей та формування у них необхідних життєвих навичок і компетентностей до початку здобуття початкової освіти;

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх