Про внесення змін до Закону України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні" щодо забезпечення здоров'я уболівальників та спортсменів і створення сприятливої атмосфери для перегляду матчів Євро-2012 | |
Види | Закон |
---|---|
Видавники | Верховна Рада України |
Дати | 22.05.2012 |
Номери | № 4819-VI |
Ідентифікатор | 4819-17 |
Стан | Втратив чинність |
Дата події | Інформація про подію | Додатково |
---|---|---|
12.04.2013 | Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2013 р., № 15, стор. 812, стаття 109 | |
01.09.2012 | Втрата чинності, підстава – 1474-VI | поточна редакція |
15.06.2012 | Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2012 р., № 43, стор. 7, стаття 1654, код акта 61900/2012 | |
07.06.2012 | Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 100 | |
03.06.2012 | Набрання чинності | |
02.06.2012 | Публікація в ЗМІ — Голос України / № 101 | |
22.05.2012 | Прийняття | перша редакціявідкрито зараз |
Про внесення змін до Закону України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні" щодо забезпечення здоров'я уболівальників та спортсменів і створення сприятливої атмосфери для перегляду матчів Євро-2012
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № XX ст.109)
Верховна Рада України постановляє:
I. Закон України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 2009 р., № XX ст. 247; 2010 р., № XX ст. 492, № XX ст. 548; 2011 р., № XX ст. 272, № XX ст. 336, № XX ст. 435) доповнити статтею 131 такого змісту:
"Стаття 131. Забезпечення здоров'я уболівальників та спортсменів і створення сприятливої атмосфери для перегляду матчів Євро-2012
1. У спортивних спорудах, де будуть проходити заходи чемпіонату Євро-2012, на період проведення чемпіонату забороняється:
вживання та використання тютюнових виробів;
реалізація (продаж) тютюнових виробів, предметів, пов'язаних з їх вживанням;
будь-яка реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби;
проведення заходів з безоплатної роздачі, обміну тютюнових виробів на тютюнові вироби чи будь-які інші товари, роботи, послуги;
дарування тютюнових виробів у вигляді бонусу за придбання іншого товару або послуги;
розміщення інформації про виробника тютюнових виробів та/або тютюнові вироби у місцях, де ці вироби реалізуються чи надаються споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі.