Редакції документа —
Увага!
Документ 286-IX, наступна редакція — Редакція від 01.01.3000, підстава — 3153-IX
Це не поточна редакція документу! Перейти до поточної — редакція за 12.11.2019р.

Картка документа  переглянути на сайті Верховної Ради України

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу
Види Закон
Видавники Верховна Рада України
Дати 12.11.2019
Номери 286-IX
Ідентифікатор 286-20
Стан Чинний

Історія документа, публікації та редакції

Дата події Інформація про подію Додатково
01.01.3000 Редакція, підстава – 3153-IX наступна редакціявідкрито зараз
22.01.2020 Публікація в ЗМІ — Урядовий кур'єр / № 12
10.01.2020 Публікація в ЗМІ — Відомості Верховної Ради України / 2020 р., № 2, стор. 29, стаття 10
20.12.2019 Публікація в ЗМІ — Офіційний вісник України / 2019 р., № 98, стор. 9, стаття 3260, код акта 97066/2019
11.12.2019 Набрання чинності
10.12.2019 Публікація в ЗМІ — Голос України / № 236
12.11.2019 Прийняття поточна редакція


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу

(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2020, № X ст.10)

{Із змінами, внесеними згідно із Законом
XXXXXX від 10.06.2023}

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. Частини першу і сьому статті 33 Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ XXXXX ст. 144) викласти в такій редакції:

"1. Неправомірним використанням ділової репутації суб’єкта господарювання визнаються: неправомірне використання чужих позначень, рекламних матеріалів, упаковки; неправомірне використання товару іншого виробника; копіювання зовнішнього вигляду виробу іншого виробника; порівняльна реклама, якщо в такій рекламі порушено вимоги законодавства України про рекламу, про захист від недобросовісної конкуренції або таку рекламу можна кваліфікувати як нечесну підприємницьку практику";

"7. Порівняльною є реклама, що містить порівняння з іншими особами, товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом. Не визнається неправомірним порівняння в рекламі у випадках, передбачених законодавством України".

2. Частину шосту статті 16 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № X ст. 36; 2003 р., № XX ст. 271; 2008 р., № XX ст. 217) доповнити абзацом восьмим такого змісту:

"використання знака у порівняльній рекламі, що здійснюється відповідно до законодавства про рекламу, про захист від недобросовісної конкуренції та не відноситься до нечесної підприємницької практики".

3. У статті 7 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № XX ст. 164):

1) у частині першій слова "з товарами, роботами, послугами чи діяльністю іншого суб’єкта господарювання" замінити словами "з іншими особами, товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом";

Нажаль Ви вже вичерпали ліміт на перегляд контенту, тому повний текст документу буде доступний після рєстрації облікового запису.
^ Наверх