Дата реєстрації в системі: 04.03.2019 р.
"Актуальна правова позиція"
Постанова СП КАС ВС від 31.01.2023 у справі № XXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 108724469).
Ухвала КАС ВС від 27.09.2022 у справі № XXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 106545429) - підстави передачі справи на розгляд СП КАС ВС.
Положення статті 32 Закону України «Про охорону культурної спадщини» у сукупності з положеннями Порядку № XX у контексті виникнення спірних правовідносин у цій справі необхідно розуміти так:
- обов`язковість виконання вимог генерального плану населеного пункту, у складі якого виконано історико-містобудівний план із визначенням меж історичного ареалу цього населеного пункту, а отже і виконання цієї частини генерального плану, виникає...
від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини.
"Неактуальна правова позиція (відступлення)"
1) Постанова КАС ВС від 03.04.2020 у справі № XXXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 88575563);
2) Постанова КАС ВС від 27.02.2019 у справі № XXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 80167779) .
Оскільки межі історичного ареалу міста Києва Міністерством культури та інформаційної політики України не затверджені у встановленому законом порядку, то, відповідно, відсутні підстави для отримання дозволу від Мінкультури на проведення будівельних робіт на територіях, які фактично знаходиться в межах історичного ареалу м. Києва.
(Узагальнюючий висновок з пункту 112 постанови СП КАС ВС від 31.01.2023 у справі № XXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 108724469)).
Увага! Правова позиція в зазначеній постанові КАС ВС є неактуальною, внаслідок відступлення, відповідно до пункту 112 постанови СП КАС ВС від 31.01.2023 у справі № XXXXXXXXXX (№ в ЄДРСР 108724469), в частині твердження щодо відсутності підстав для отримання дозволу від Мінкультури на проведення будівельних робіт на територіях, які фактично знаходиться в межах історичного ареалу м. Києва.